LEVUS
13.04.2024
admin
by admin

Реклама може бути не тільки зовнішньою, а й внутрішньою. Ви, напевно, помічали привабливі рекламні щити в метро або оригінальні конструкції, що сповіщають про знижки або новинки всередині магазину. Саме вони так званою інтер’єрною рекламою. Багато власників бізнесу недооцінюють такий спосіб привернення уваги аудиторії, а інтер’єрна реклама може вирішити одночасно кілька завдань:

 

  • Привернути увагу до певного продукту чи пропозиції,
  • Зробити інтер’єр торгового залу незвичайним та привабливим для погляду,
  • Розповісти про вас та ваш бізнес у місцях великого скупчення людей.

 

Більше того, внутрішня реклама за рахунок свого розмаїття та можливостей розміщення має низку переваг перед зовнішньою. І ми розповімо про неї докладніше, адже LEVUS знає про внутрішню рекламу!

 

Які види інтер’єрної реклами існують?

Насамперед, згадайте, як часто ви затримуєте погляд на елементах зовнішньої реклами? За статистикою, такому каналу взаємодії з клієнтами аудиторія приділяє трохи більше кількох секунд. Інтер’єрна реклама працює інакше: з допомогою свого розміщення всередині приміщень, вона впливає свідомість клієнтів завжди. Наприклад, внутрішня реклама в торговому залі супермаркету, розташована біля касової зони, сприйматиметься і розглядатиметься клієнтами довше, адже вона дозволить скоротити час у черзі і при цьому відволіктися на цікаву та корисну інформацію. Але не тільки в цьому випадку вона працює. Насамперед, в інтер’єрній рекламі існує безліч видів:

 

  • Вивіски та лайтбокси всередині магазину або зал кінотеатру, фітнес-клубу, салону краси. Адже ви напевно бачили афіші майбутніх кінопрем’єр, розташовані на стінах касового залу кінотеатру? Це яскравий приклад внутрішньої реклами. Поки ви очікуєте на початок кіносеансу, ви встигаєте отримати корисну інформацію про те, що ще подивитися в кіно. Аналогічно такі вивіски можна розмістити і всередині залу вашого магазину, офісу або вестибюлю.

 

  • Стійки та підлогові конструкції. Торгові стійки можна легко перетворити на елемент зовнішньої реклами. Сюди можна зарахувати рекламні конструкції, манекени, ростові ляльки, встановлені всередині приміщення.
  • Подлогова реклама. У великих торгових центрах нею можна легко зорієнтувати покупця та направити саме до вас. Крім того, реклама для підлоги може сповіщати про знижки або цікаві пропозиції.
  • Об’ємні конструкції – ті ж об’ємні світлові літери, металеві літери, які часто застосовуються як вивіски, можна розмістити і всередині магазину, виділяючи окрему зону або заповнюючи простір стильними рекламними елементами.
  • Наклейки також можуть бути частиною внутрішньої реклами. Все те, що власники бізнесу розміщують на шибках вітрин, зазвичай добре працює і всередині магазину.

У чому переваги внутрішньої реклами

Ми вже згадували, що інтер’єрна реклама – це інструмент, за допомогою якого можна зацікавити клієнта. У цьому вона впливає аудиторію більш тривалий час. Вважайте, що постійно клієнт проводить усередині приміщення, де вона встановлена, він сприймає інформацію, подану рекламою. Тому часто інтер’єрна реклама містить більше інформації, ніж зовнішня, адже вона призначена для більш вдумливого вивчення без поспіху не на ходу. А це, своєю чергою, дозволяє робити її більш інформативною. Є й інші переваги такого виду реклами:

 

  • Правильно розроблена концепція дозволяє використовувати внутрішню рекламу як відправну точку дизайну інтер’єру. Вибраний єдиний стиль та колірна гама викличуть у покупця підсвідомі асоціації з вашою компанією або брендом, які потім приведуть його до вас знову і знову.
  • Внутрішня реклама може легко виконувати сторонні функції. Наприклад, підлогові рекламні стікери допоможуть клієнту зорієнтуватися у просторі магазину, а об’ємні конструкції та окрім інформаційної складової можуть бути ще й оригінальними вітринними елементами.
  • За рахунок встановлення всередині приміщення, що працює цілодобово, реклама помітна аудиторії в режимі 24/7.
  • Крім того, подібні види реклами легко монтувати, демонтувати, замінять, що допомагає клієнтам оновлювати рекламні кампанії під сезони чи розпродажі.

Де найчастіше розміщують інтер’єрну рекламу?

Суворих обмежень щодо її встановлення немає. Але важливо, щоб вона вплинула на аудиторію. Тому цілком логічно вибрати для її встановлення місце з високою прохідністю та концентрацією саме вашої цільової аудиторії. Оптимально розміщувати таку рекламу всередині вашого ж закладу: бутіка, магазину, офісу, спортивного клубу, салону краси, кінотеатру. Також добре вона працює у великих ТРЦ, усередині зданих вокзалів чи аеропортів, у метрополітені чи на автобусних станціях. А для сучасних житлових комплексів цілком можливо адаптувати внутрішню рекламу для встановлення у холах чи парадних.

 

Для інтер’єрної реклами дуже важливо бути:

 

  • доречною,
  • привабливою візуально,
  • інформативна,
  • естетичній.

 

Саме тому варто довірити розробку інтер’єрної реклами фахівцям, які мають досвід роботи у цьому напрямку. Якщо ви хочете прикрасити свій магазин внутрішньою рекламою, отримати надійний інструмент для впливу на аудиторію, і при цьому зробити свій бренд впізнаваним, ласкаво просимо до LEVUS. Ми допоможемо вам зробити інтер’єрну рекламу, яка ефективно продаватиме ваші товари та послуги.

Posted in Новини
Previous
All posts
Next
Залишити відгук
Facebook Twitter Linkedin