LEVUS
17.05.2024
admin
by admin

Зовнішня реклама оточує нас повсюдно. Сітілайти та вивіски, білборди та афіші вже звично розташовуються у полі нашого зору як на вулицях міста, так і всередині торгових центрів чи громадських місцях. Але просто прийти і встановити свій борд на вулиці — ідея не найкраща. Така самовільна конструкція в кращому разі буде демонтована муніципальною владою, а в гіршому — спричинить штрафи, судові розгляди та репутаційні втрати.

В Україні розміщення зовнішньої реклами суворо регулюється Законом про рекламу, а контролюючі органи суворо стежать за відповідністю рекламних матеріалів та місць їх розміщення букві закону. Що це означає на практиці? Перш ніж встановити рекламну конструкцію, потрібно отримати дозвіл від міської влади. Розкажемо докладніше, як це зробити у Києві.

Два варіанти, як отримати дозвіл на зовнішню рекламу у Києві

Насамперед, варто обміркувати самі шляхи вирішення проблеми. І тут у вас є вибір між двома варіантами:

  • Оформити дозвіл на розміщення зовнішньої реклами самостійно.
  • Довірити весь процес надійному рекламному агентству.

Другий варіант оптимально підходить для тих, хто цінує свій час і хоче отримати дозвіл «малою кров’ю». У LEVUS ви можете отримати цю послугу швидко та з гарантією дотримання всіх норм. Ми нерідко виготовляємо рекламу «під ключ», тобто крім рекламних концептів та їх реалізації пропонуємо клієнтам послуги з отримання дозволу на рекламу і вибираємо оптимальні місця для її розміщення. Але, звичайно, цей шлях вимагатиме від вас додаткових витрат на послуги агентства.

Самостійно оформити дозвіл у Києві також можливо. І ми розповімо вам, як це зробити.

Самостійне оформлення дозволу на рекламу: покрокова інструкція

Почнемо з головного: дозвіл необхідний всім основних видів зовнішньої реклами, починаючи від вивіски, закінчуючи установкою великогабаритних конструкцій, білбордів чи світлових екранів. Далі по кроках розберемо процес отримання дозволу.

  • Зв’яжіться з виконавцем та отримайте від нього пакет документів на майбутню рекламну конструкцію. Виберіть рекламне агентство, затвердіть дизайн, розмір та розташування реклами. Від агентства вам потрібно отримати: дизайн-проект зовнішньої реклами з підписами та ліцензіями агентства, візуалізацію, як виглядатиме реклама насправді, схему, де вона буде встановлена. Пам’ятайте, що всі документи мають відповідати вимогам «Київреклами».
  • Зберіть ваші документи — свідоцтво про держреєстрацію підприємства чи підприємця, витяг з ЄДР, підтвердження оренди чи власності будівлі/рекламного носія, де буде розміщена реклама, фото з місця встановлення.
  • Подача документів. Розглядом дозволів займається міське управління з реклами, звідки після первинного розгляду ваші документи передаються до «Київреклами». Але їхати в управління не доведеться – подати документи можна через єдиний центр адмінпослуг (ЦНАП).
  • Після розгляду вашої заявки через 14 днів у ЦНАП ви можете отримати бланки дозволу на рекламу, договори та адресної програми. Ваше завдання заповнити їх та подати до «Київреклами». І тут починається найцікавіше: залежно від того, який тип власності біля місця розміщення реклами, вам потрібно або укладати договір із «Київрекламою», щоб платити щомісяця за розміщення або не укладати його. Перший варіант обов’язковий для будівель та споруд, що перебувають у комунальній власності. Якщо ж будівля належить приватній особі, буде потрібний не договір з «Київрекламою», а лист про відмову про укладення договору, лист від власника будівлі за згодою на розміщення реклами, підтвердження права власності на будівлю від власника.
  • Збір підписів: для отримання дозволу знадобиться підпис власника рекламної площі, а також підпис балансоутримувача будівлі. У деяких випадках отримати такі підписи нескладно, але бувають ситуації, коли за підписання дозволу доведеться виплатити чималу суму — все залежить від власника та балансоутримувача.
  • А далі на вас чекає ще один візит до ЦНАПу. Усі зібрані документи ви повинні подати до департаменту містобудування та архітектури КМДА. Далі документи передаються на розгляд, але може знадобитися і ваша участь у цьому процесі. Наприклад, якщо ви розміщуєте рекламу на пам’ятнику архітектури чи культури, потрібно отримати ще й дозвіл МінКульту.
  • Тільки після розгляду та підтвердження від КМДА ви отримаєте на руки весь пакет дозвільних документів та зможете розпочати монтаж реклами. І не варто думати, що розгляд це буде швидким.

Як бачите, отримати дозвіл на встановлення зовнішньої реклами, це хоч і непросте завдання, але цілком реальне. Бажаєте зробити її простіше? Зверніться до наших фахівців. Ми не тільки розробимо для вас рекламну концепцію та створимо цікаву та ефективну рекламу, але й допоможемо консультаційно пройти всі кроки щодо отримання дозволу на її встановлення.

Posted in Новини
Previous
All posts
Next
Залишити відгук
Facebook Twitter Linkedin