LEVUS
07.06.2024
admin
by admin

Якщо ми говоримо про зовнішню рекламу, перше, що спадає на думку – це неонові вивіски. Саме вони стали проривною технологією, яка сформувала тренди у вуличній рекламі довгі десятиліття. Давайте розглянемо, чим така цікава неонова реклама, і які переваги досі утримують вивіски з неоновим підсвічуванням у ТОП кращих рішень у сфері зовнішньої реклами.

Історія неонової вивіски

История неоновой вывески

До 20-х років минулого століття реклама найчастіше була текстовою та непривабливою. Оголошення на стовпах, намальовані від руки вивіски, які у темряві були помітні, становили основу рекламної індустрії. З відкриттям ламп розжарювання ситуація трохи змінилася, але такі лампи швидко виходили з ладу та вимагали регулярної заміни. Втім, перші рекламні щити, обладнані лампочками для підсвічування, вже красувалися на дахах будинків Чикаго та Нью-Йорка.

Ситуація змінилася у 30-х роках ХХ століття із винаходом неонових ламп. Принцип їх роботи полягає у заповненні трубки лампи інертним газом. Сама назва підказує нам, що основний газ у лампах — це неон. Але тільки їм одна справа не обмежилася. Для того, щоб досягти потрібного відтінку світла, трубки заповнювали й іншими інертними газами – ксеноном, аргоном, криптоном або гелієм. Також нерідко для отримання потрібного відтінку трубки закачували суміші газів. Секрет роботи такої лампи простий: при проходженні через газ електричного струму молекули газу втрачають електрони в атомах, іонізуються та видають яскраве свічення. За рахунок того, що неонові лампи набагато яскравіші, і чого гріха таїти, економніше, ніж звичайні лампи розжарювання, їх швидко взяли на озброєння як для організації освітлення в будівлях, так і для створення яскравої реклами.

Американські підприємці стали першопрохідниками в освоєнні неонових ламп для створення вивісок та рекламних щитів. Трохи згодом до них приєдналися і європейці. А ось до нашої країни, як і інших країн Східної Європи мода на неонові вивіски прийшла не так давно, починаючи з 60-х років. Хоча ще в 30-х роках на даху готелю «Гранд-готель» у Москві красувалася неонова вивіска, але це швидше було разове явище, і через Другу Світову війну масове використання вивісок з неону загальмувалося.

Натомість у 90-х роках на неонові вивіски почався справжній бум, який не вщухає і сьогодні, незважаючи на поширення більш економічних технологій, наприклад світлодіодної реклами.

Переваги неонових вивісок

Мода на неонові вивіски зараз спалахує з новою силою. І причин тому одразу кілька:

Відновлення атмосфери минулих років є основою популярності неону. Заклади, що використовують естетику минулого, нерідко обирають саме неонові рекламні конструкції.
Модернізація виробництва неонових трубок дозволяє розробляти більш складні конструкції, ніж раніше.

Є у неонової реклами і інші переваги.

  • Безшумна робота – при роботі неонових трубок шуму немає взагалі, що добре для вуличної реклами, адже підвищувати рівень шуму на міських вулицях зовсім не хочеться, він і так буває дуже високим.
  • Термін служби неонової вивіски обчислюється десятиліттями. І вони у своїй не вимагають постійного обслуговування, заміни елементів чи профілактики.
  • Різноманітність форм. За допомогою сучасних неонових трубок можна створювати не тільки двовимірні вивіски, але й повноцінні картини, складні тривимірні фігури та конструкції.
  • Стійкість до високих та низьких температур. Для неонових ламп практично немає обмежень щодо експлуатації. Вони світять рівномірно яскраво як і сильний мороз, і у літню спеку.
  • Вітер та опади для такої реклами теж не страшні. Міцність трубок зі скла досить висока, а самі рекламні конструкції надійно кріпляться до фасаду чи даху.
  • Можливість комбінувати неонове підсвічування з будь-якими матеріалами. Інертний газ при проходженні електричного заряду практично не нагрівається, що дозволяє використовувати в рекламній конструкції неонові лампи в комбінації з пластиком, тканинними банерами, папером та іншими чутливими до нагрівання матеріалами.
  • Різноманітність відтінків. Комбінації різних газів дозволяють досягти широкої палітри відтінків світла – до 300 різних кольорів та тонів. При цьому світло в трубках неонових ламп розподіляється рівномірно і яскраво світить.
  • Максимальна безпека – ще одна перевага таких ламп.
    Чи має така реклама недоліки?

Але є у неонової реклами свої недоліки. Насамперед — це досить дорога технологія. Втім, якщо врахувати, що така вивіска служить понад 10 років, витрати на рекламу на основі неонових ламп цілком виправдані. І, звичайно ж, такі конструкції вимагають регулярного миття, адже через міський бруд і пил поступово поверхня ламп може забруднитися і світити тьмяніше.

Вивіски для реклами від LEVUS

Якщо ви хочете створити атмосферну зовнішню рекламу для свого бізнесу, неонові вивіски або рекламні конструкції – це відмінний варіант. У LEVUS ми допоможемо вам створити рекламу, яка буде запам’ятовуватися з перших секунд. Ретро-ефекти або інноваційні конструкції – все це ми продумаємо і втілимо в неонові вивіски для вас.

 

Posted in Новини
Previous
All posts
Next
Залишити відгук
Facebook Twitter Linkedin