Лайтбокс – це різновид зовнішньої реклами, яка вже більше століття не втрачає своєї актуальності. Ця технологія використовується як для рекламних бордів, так і для вивісок, елементів соціальної реклами та інформаційних табло. За рахунок своєї простоти, але при цьому візуальної естетичності лайтбокс має попит. І ось чому:
- Він добре виглядає у будь-яких умовах освітленості;
- Він не схильний до впливу погодних умов;
- Доглядати лайтбоксів не так вже й складно;
- Вони підходять як зовнішньої реклами, так інтер’єрної;
- З такої технології можна створити оригінальні об’єкти зовнішньої реклами;
- При цьому ціна лайтбоксів не така вже й висока.
В останньому пункті ви легко переконаєтеся, якщо запросите розрахунок вартості лайтбоксу LEVUS.
Але при виборі лайтбоксу недосвідчений рекламодавець може зіткнутися з непростим вибором, адже є цілих чотири поширені види лайтбоксів. Давайте зупинимося на кожному з них докладніше.
- Лайтбокси із полікарбонату. Такі конструкції створюються на каркасі із алюмінієвого профілю. А ось для обшивки використовуються недорогі панелі ПВХ для задника і прозорий монолітний або стільниковий полікарбонат для фасадної стінки. Такі лайтбокси недорогі, в них встановлюють не найсучасніші люмінісцентні лампи. Де раціонально використовувати такі лайтбокси?
Для тимчасових об’єктів зовнішньої реклами, які стоятимуть роками.
Для масштабних вивісок та лайтбоксів, оскільки полікарбонат дозволяє виготовляти лайтбокси завдовжки до 12 м і більше. - Банерні світлові короби. Інакше їх називають текстильними лайтбоксами. Для їх створення використовуються практично ті самі матеріали, що й для полікарбонатних моделей, крім фасадної стінки. Тут замість полікарбонату задіяно банерну тканину. Чим зручне таке рішення? Насамперед тим, що на основі такої технології можна створювати величезні лайтбокси. Тканина також дозволяє зробити зображення на лайтбоксі яскравішим і насиченішим, а підсвічування підкреслює колір.
- Більш дорогий, але й економніший варіант лайтбоксів – це акрилові світлові короби. Вони створюються з використанням прозорого чи забарвленого оргскла. Бічні панелі можуть бути акриловими для створення об’ємного зображення. Крім того, в акрилових лайтбоксах встановлюються сучасні світлодіодні джерела світла. Це робить їх дорожчими при виготовленні, але набагато економнішими в плані енергоспоживання, а також у питанні обслуговування та експлуатації. Світлодіодні лампи мають цикл експлуатації 50-10 тисяч годин, що набагато більше, ніж у люмінесцентних ламп. Крім того, акрил дозволяє надати коробу будь-якої форми, що теж додає популярності такому виду лайтбоксу.
- Композитні лайтбокси – ще одні лідери промисловості зовнішньої реклами. Вони використовуються повсюдно через поєднання ефективності та економічності. Основа такої конструкції – той же алюмінієвий профіль. Для економічності задня стіна виготовлена з ПВХ-панелей. А ось бічні і передня стінки – з композитного матеріалу, що є шарами алюмінію і пластику.
Оскільки така панель є непрозорою, для прояву зображення на композиті робляться прорізи — коли через них проникає світло, з’являється зображення. Такі лайтбокси часто вибирають рекламодавці, які хочуть зробити оригінальну вивіску з використанням об’ємних букв.
Як бачите, підібрати лайтбокс можна на будь-який бюджет. Крім того, різні види будуть гарними для вирішення різних рекламних завдань. Якщо ви все ще не впевнені в тому, який вид світлового короба вибрати, ми готові допомогти вам та підібрати найкращі рішення в LEVUS.