LEVUS
31.10.2021
admin
by admin

Мабуть, рекламні борди – це перша асоціація у звичайної людини із зовнішньою рекламою. Великі за розміром конструкції привертають погляд, а за гармонійного підбору візуального вмісту ще й прикрашають міський пейзаж. Розкажемо про те, чому рекламні борди стали одним із найпопулярніших видів рекламних носіїв, а також, як зробити їх ефективною зброєю у боротьбі за цільову аудиторію.

Види рекламних бордів

Здавалося б, що тут незвичайного: адже рекламний борд це по суті дуже великий плакат, на якому розміщена реклама. Все так, але не так просто. Навіть бордів є кілька видів.

  • Безпосередньо білборди — найчастіше прямокутні статичні конструкції, де розміщується реклама. Борди можуть мати розміри 6х3 метри або 3х6 – це стандартні варіанти, які добре зарекомендували себе. Також є і борди меншого розміру, наприклад, 3х4 або 4х3, а для кращої видимості та читання можна замовити і «здвоєний» варіант – розмірами 6х3 метри.
  • Призматрони схожі на вигляд і розміри з рекламними білбордами. Але їх відрізняє одна особливість: зображення на такому борді формується зі смуг-призм, які за заданим алгоритмом розгортаються іншою стороною. В результаті на одному носії можна показувати відразу кілька рекламних оголошень, які змінюватимуть один одного кожні кілька хвилин по колу. Додаткова перевага призматронів — вони привертають увагу зміною зображення і довше концентрують погляд аудиторії, ніж класичні борди.
  • Невеликий формат бордів для міської вулиці – це сітілайт. Розмір такої конструкції становить зазвичай 1,2 х1, 8 м. Великий варіант сітілайту – скролл – за габаритами нагадує борд, але при цьому дозволяє змінювати постери на поверхні. Що виділяє сітілайти та скроли? Це наявність підсвічування!
  • Суперсайт – це насправді білборд, але з кількома робочими поверхнями. Їх найчастіше ставлять за межами міста, адже розміри такої конструкції досягають 12-15 метрів завдовжки та 5 метрів заввишки.

Як вибрати відповідний вид рекламного борду для вашої реклами? Насамперед, варто визначитися з місцем його встановлення!

Де встановлюють рекламні борди?

Стандартні білборди найчастіше можна побачити вздовж жвавих магістралей у місті, на перехрестях та на заміських дорогах – вони вносять різноманітність у дорожній краєвид та привертають увагу. У центральних жвавих районах часто встановлюють призматрони або скроли — найчастіше пейзаж таких районів і так перевантажений вивісками, рекламою, і ефективно привернути увагу можна за рахунок зміни зображення. А ось сітілайти можна адаптувати як для установки у вигляді окремо конструкцій на міських вулицях, так і в якості елементів фасадів, зупинок громадського транспорту. Більші варіанти бордів хороші для встановлення за межами щільної міської забудови, наприклад, при виїзді з міської межі, на автошляхах.

Виходячи з такого підходу, ви зможете вибрати саме ту конструкцію, яка принесе вам максимум користі.

Які переваги у рекламних бордів?

Крім значних розмірів та різноманітності варіантів під різне місце розташування, рекламні борди мають інші переваги:

  • Це один із найбільш бюджетних видів зовнішньої реклами. За потреби ви можете вибрати кількість конструкцій та час розміщення реклами на них під свій бюджет, нехай навіть самий обмежений.
  • Інформативність бордів дуже велика: при правильному виборі дизайну та встановлення у місцях високої прохідності вашу рекламу побачать тисячі людей. Крім того, борд — конструкція стаціонарна, і люди, які прямують одним і тим же маршрутом, щодня швидко звикнуть до вашої реклами і сприйматимуть її в позитивному ключі.
  • Борди підходять для всіх форм бізнесу — від реклами маленької пекарні в одному з районів Києва до презентації нових продуктів міжнародної корпорації чи інформації про продаж у мережі супермаркетів електроніки. Зрозуміло, з особливостей бізнесу підбирається кількість і місце встановлення рекламних щитів.

У результаті реклама на щитах стає універсальним інструментом для будь-якого бізнесу.

Чи є винятки? Коли використати рекламні борди не варто?

Зрозуміло, що варто точно підрахувати віддачу від такої реклами. Вона мало підходить для вузькоспеціалізованих продуктів чи послуг, попит на які буде актуальним для невеликої ніші споживачів.

Так само не вийде використовувати рекламні борди для товарів та послуг, заборонених для зовнішньої реклами. Цей перелік включає тютюнові продукти, алкогольні напої, послуги у сфері езотерики, медичні препарати, що продаються за рецептом.

Щоб точно підібрати зовнішню рекламу, з якою вашому товару та бренду буде забезпечено успіх, краще прислухатися до думки професіоналів. У LEVUS ви отримаєте консультацію найкращих фахівців із зовнішньої реклами та зможете замовити дійсно ефективні рекламні продукти для свого просування.

Posted in Новини
Previous
All posts
Next
Залишити відгук
Facebook Twitter Linkedin