Лайтбокси сьогодні можна зустріти практично в будь-якому населеному пункті. Здається, піднімися на вершину Евересту — і там чекатиме світлова вивіска у вигляді боксу з підсвічуванням. Втім, застосування такі конструкції знаходять у рекламі.
Сьогодні лайтбокс став частиною урбаністичного пейзажу та й в інтер’єрі його активно використовують. Причому не тільки в інфрструктурних об’єктах (наприклад, на станціях метро), а й у приватних інтер’єрах, оформленні кафе та ресторанів, музеїв та виставкових залів. Але чи знаєте ви, який лайтбокс вже кілька років вважається найбільшим у світі?
Невеликий відступ: де виробляють лайтбокси?
Виробництво світлових коробів розвинене у всьому світі. Лідером, як це традиційно для багатьох сфер виробництва, залишається Китай. У Піднебесній лайтбокси неймовірно популярні, і короби поряд з обладнанням експортують по всьому світу з КНР. Проте не відстають і країни Східної Європи. Наприклад, у LEVUS ви можете замовити лайтбокси будь-якого розміру та призначення.
Гігантський лайтбокс у Будинку на Брестській
Тут проводиться демонстрація нових містобудівних проектів, проводяться фестивалі та конференції у сфері архітектури та будівництва.
На той момент сама ідея вже не сяяла новизною: інтерактивні карти вже були створені для багатьох столиць та великих міст світу. Але вперше створення карти набуло такого великого масштабу.
Але є і своя особливість: лайтбокс-карта вмонтована в підлогу та встановлена горизонтально, на відміну від звичайних рекламних світлових коробів.
А тепер трохи у цифрах:
- Найбільший лайтбокс у світі має площу 178 кв.м.
- Масштаб картки складає 1:5000.
- На створення лайтбоксу пішло 20 тонн скла, 3800 метрів електропроводу, 1200 метрів світлодіодних стрічок та майже 2 кг фарби.
- Скло для лайтбоксу створено методикою триплексації: базис зі скла товщиною 15 мм, потім УФ-клей, який приєднує другий шар скла товщиною 10 мм, потім шар світлопрозорої плівки, на якій нанесено зображення самої карти, а потім фінішний шар скла товщиною 10 мм.
- Карта-лайтбокс витримує навантаження 500 кг.
Але не лише це робить інтерактивну карту дивовижним зразком сучасних рекламних технологій. Щоб створити воістину інформативний продукт, творці карти доповнили лайтбокс ще шістьма проекторами, які транслюють на поверхню короба інформацію та підсвічують ті чи інші фрагменти. А за додаткову інформацію відповідають великі плазмові панелі, з’єднані безшовним способом.