Завдячуючи зовнішній рекламі, значно підвищується впізнаваність продукції чи торговельної марки — інформація, яка надається різними носіями, запам’ятовується людиною на рівні підсвідомості. Саме тому при створенні реклами надзвичайно важливо повністю враховувати специфіку. Неякісний дизайн може зашкодити просуванню продукту чи послуги, а це значить, що при виборі рекламного агентства особливу увагу варто приділяти його рівню професійності.
Надзвичайно важливо підібрати правильні слова чи зображення для привернення уваги потенційного клієнта чи покупця. Саме тому дизайн зовнішньої реклами має бути яскравим та супроводжуватися зрозумілим для читання шрифтом. Для досягнення максимальної ефективності дизайнер створює попередній макет, враховуючи такі моменти:
При виборі оптимального варіанту просування контенту варто враховувати потенційну цільову аудиторію, особливості товару чи послуги, вибір носія інформації. При цьому треба брати до уваги функціональні с особливості матеріалу, який пропонується споживачам. Конструкція повинна розміщуватися на видному місці, забезпечувати швидке розуміння контенту та сприяти запам’ятовуванню тексту.
Щоб потрібний інформаційний матеріал працював максимально якісно, і приносив лише користь, під час розробки контенту треба врахувати деякі важливі моменти. Перший з них – визначення напрямку. Оформлення реклами може передбачати формат популяризації певного товару або послуги. У такому разі вона має стимулювати потенційного покупця або клієнта до покупки або співпраці. Інший напрям – брендинг, який полягає у підвищенні впізнаваності компанії чи бренду. Мета реклами-навігації – вказати необхідний напрямок до певного місця розташування.
До інших базових моментів роботи професійного дизайнера відносять наступне:
Тільки досвідчені фахівці зможуть врахувати всі ці та інші особливості, та розробити якісний та ефективний дизайн зовнішньої реклами, ціна якого буде помірною. Представники агенції LEVUS добре знаються на дизайнерській справі з урахуванням тенденцій останніх років. Наші спеціалісти запропонують основну концепцію, створять макет рекламного контенту, підберуть оптимальне кольорове рішення.
Найголовніше, на що звертається увага при розробці потрібного контенту – врахування інтересів цільової аудиторії. Звернення у рекламі має бути саме до неї, враховуючи демографічні та інші цінності. При цьому потрібно чітко слідувати простій схемі: одна реклама – одна мета.
Інший момент – це врахування особливостей дизайну окремого формату зовнішньої реклами. Список подібних носіїв досить великий, і найбільш затребуваними вважаються:
До інших різновидів контенту, правильний дизайн якої має велике значення, відносять тендери, орендування, авто, виставкове обладнання, та деякі інші форми.
Ми пропонуємо послугу досвідченого дизайнера, який працюватиме з врахування запитів замовника та беручи до уваги всі важливі моменти у кожному окремому випадку. Ми можемо створити ескіз реклами уже за готовими матеріалами, з розробкою макету або повністю з нуля. Для подачі заявки на замовлення просто напишіть нам або зателефонуйте менеджеру. Послуги компанії доступні по всім містам України — наприклад, у Києві, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі та інше.
Наша команда готова! Чекаємо на вашу заявку, щоб втілити ваші маркетингові ідеї в реальність!
We successfully cope with tasks of varying complexity, provide long-term guarantees and regularly master new technologies.
(+380) 50 318 47 07
65 Allerton Street 901 N Pitt Str, Suite 170, VA 22314, USA
Відгуки до “Дизайн зовнішньої реклами” (2)
Олександр
14.08.2024
Зробили все на вищому рівні. Дизайн прийняли майже без правок, було приємно працювати
admin
14.08.2024
Дякуємо за відгук! Ради що змогли втілити вашу ідею, чекаємо нових цікавих проектів від вас)